THEOXENIA HOTEL

Το Ξενοδοχείο

Reception - Lobby

Προσεκτικά σχεδιασμένο με άνετους καναπέδες και ξεχωριστή διακόσμηση το λόμπι είναι το κατάλληλο μέρος για χαλάρωση και ριλάξ.

Ελάτε να απολαύσετε το φιλόξενο λόμπι θαυμάζοντας τη θέα στην λιμνοθάλασσα και να απολαύσετε τον καφέ η το ποτό σας , να διαβάσετε τα τελευταία νέα στο laptop σας με δωρεάν πρόσβαση στο Wi-Fi ή να ξεκουραστείτε σε έναν καναπέ με το βιβλίο σας.

Εστιατόριο / Bar

Απολαύστε παραδοσιακές συνταγές, τοπικές, αλλά και υπέροχη ελληνική κουζίνα. Πλούσιο πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό με γεύσεις που συναντούν υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και γευσιγνωσίας. Εικόνες ελευθερίας και ήρεμης ομορφιάς επικρατούν στον κήπο του ξενοδοχείου μας. Μπορείτε να πάρετε πρωϊνό σε μία μεγάλη αίθουσα με άπλετη θέα ή στον στον κήπο μας δίπλα στην λιμνοθάλασσα.

Δείτε εδώ το μενού του πρωινού μας!

Βάσω Κατράκη

Σημαντικά είναι δύο έργα που φιλοτέχνησε η γνωστή Ελληνίδα γλύπτρια Βάσω Κατράκη την εποχή που το ξενοδοχείο ήταν Ξενία.

Το ένα βρίσκεται στη reception και είναι από πέτρα και αναπαριστά μία οικογένεια την ώρα που γυρίζει από το ψάρεμα.
Το δεύτερο έργο της γλύπτριας είναι μία ελαιογραφία που διακοσμεί έναν τοίχο του ξενοδοχείου στον χώρο υποδοχής. 

Ιστορική αναδρομή
1950
Στις αρχές της δεκαετίας του 1950 αρχίζει μια σημαντική προσπάθεια του Ε.Ο.Τ. στον τομέα της ανάπτυξης του τουρισμού και της κτιριακής υποδομής του. Την περίοδο 1950-1958 ο Χαράλαμπος Σφαέλλος, ως διευθυντής των Τεχνικών Υπηρεσιών του νεοσύστατου Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, αρχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα μελέτης και ανέγερσης των Ξενία.
1950
1957
Από το 1957 ως το 1967 προΐσταται της Υπηρεσίας Μελετών ο Άρης Κωνσταντινίδης, που μετατρέπει την υπηρεσία αυτή σε εργαστήριο αρχιτεκτονικής σκέψης με άξιους συνεργάτες σημαντικούς αρχιτέκτονες. Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι η συνολική προσέγγιση βασίστηκε σε ένα στέρεο και ουσιαστικό θεωρητικό υπόβαθρο που παρουσιάζεται μέσα από τα κείμενα του Άρη Κωνσταντινίδη, όπου αναλύεται η προσέγγιση για την επιλογή του κατάλληλου χώρου και προσανατολισμού, η σημασία της ένταξης στο τοπίο, η σχέση του εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, η απλότητα και σαφήνεια της μορφής, η ειλικρίνεια στη χρήση των υλικών, η τυποποίηση στην κατασκευή αλλά και η επιθυμία για την ένταξη των μονάδων αυτών στη ζωή του κάθε τόπου, στοιχεία που καθιστούν το όλο εγχείρημα μοναδικό.
1957
1967
Μέσα από τα κτίρια αυτά διαμορφώνεται σε σημαντικό βαθμό η σύγχρονη αρχιτεκτονική θεώρηση όπως άλλωστε εκτίμησε το 1962 ο Π. Μιχελής σημειώνοντας ότι "…τα κτιριακά έργα του Ε.Ο.Τ. προάγουν την εξέλιξιν της Αρχιτεκτονικής εν Ελλάδι." Είναι γεγονός ότι τα κτίρια αυτά έχουν τεράστια σημασία για την ελληνική αρχιτεκτονική, καθώς αποτελούν τη σημαντικότερη παραγωγή δημοσίων κτιρίων μεταπολεμικά, επιτυγχάνοντας μέσα από την ένταξη στο ιδιόμορφο και αρχέγονο ελληνικό τοπίο, την ερρίζωση μιας σύγχρονης καθαρής και ειλικρινούς αρχιτεκτονικής έκφρασης, που με συνέπεια ερμήνευσε τις αρχές του μοντέρνου κινήματος, μέσα από έναν κώδικα πολιτισμικής εντοπιότητας.
1967
1972
Το 1972 αγοράστηκε από τους αδερφούς Παπαχρήστου οι οποίοι συνέβαλλαν στην διάσωσή του και την συνεχόμενη λειτουργία του. Μετονομάστηκε σε Ξενοδοχείο Θεοξένια.
1972
1981
Το 1981 έγινε η επέκταση του σε 107 δωμάτια συνολικά. Συνεχόμενες ανακαινίσεις έχουν λάβει μέρος από εκείνη την περίοδο.
1981